به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیز گیر روز شنبه در چهارمین نشست کمیته های اجرایی انتخابات شهرستان ساوجبلاغ افزود: امانتداری و حفظ اطلاعات افراد مهمترین وظیفه مجریان انتخابات است .
وی ادامه داد: هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و بدور از هر گونه حاشیه است.
فرماندار ساوجبلاغ ضمن قدردانی از زحمات کارکنان فرمانداری که در ایام تعطیلات نوروز با حضور در فرمانداری پذیرای ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بودند در خصوص روند اجرای مراحل انتخابات ابراز رضایت کرد.
وی گفت: تاکنون برنامه ها مطابق با جدول زمانبندی ارائه شده پیش رفته و هیچگونه مشکلی چه در بحث اجرایی،IT، پشتیبانی و... وجود نداشته و تمام کارها به نحو شایسته انجام شده است.
فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان به بیان مهمترین وظایف هر یک از کمیته ها پرداخت و ضمن تأکید بر انجام عملکرد صحیح گفت: همه ما نقش تعیین کننده و مثمر ثمری در حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی داریم و این مهم اتفاق نمی افتد مگر با ارائه عملکرد صادقانه، مخلصانه و بدور از هرگونه تعصب.
وی امانتداری و حفظ اطلاعات افراد را بسیار مهم خواند و گفت: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات در سطح شهرستان این است که امانتدار مردم باشیم و باید تمام تلاش خود را جهت جلب اعتماد مردم بکار بندیم.
فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: برنامه ریزی دقیق و انجام پیش بینی های لازم برای تسهیل زمینه مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است و با توجه به اهمیت انتخابات همه افرادی که به نحوی دارای مسئولیتی در ستاد انتخابات شهرستان هستند باید در آماده باش کامل بوده و حتی در ایام تعطیل نیز برای اجرای وظایف محوله اهتمام ویژه ای داشته باشند.
در ادامه نشست مسئولین هر یک از کمیته های اجرایی به ارائه گزارشی از عملکرد خود پرداختند.
6155/1535 خبرنگار: نوشین طهماسبی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.