به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، عباداله کامکار عصر شنبه در نخستین جلسه «ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» استان البرز در سال 96 که با حضور استاندار البرز، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج، معاونان،مشاوران و جمعی از مسئولان در سالن شهدای دولت برگزار شد،گزارش کاملی از اقدامات این ستاد و فعالیت های انجام شده طی یک سال اخیر در کارگروه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارائه داد و وضعیت واحدهای تولیدی را پس از حمایت ها و اقدامات دولت تبیین و تشریح کرد.
کامکارگفت: در سال جدید برای تولید و اشتغال برنامه مدونی تدوین شده است و تکلیف مسئولان نیز کار برای پاسخگویی به شعار سال 96 خواهد بود.
وی با اشاره به ارزیابی های انجام شده از عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی استان توسط وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری نیزبیان کرد: استان البرز طبق گزارش ها 61 درصد مصوبات خود را به اجرا رسانده است و این امر نیز محقق نمی شد مگر با حضور در واحدهای تولیدی و مشارکت بانک ها و کلیه دستگاه هایی که در این زمینه یاری گر ما بودند.
معاون استاندار در ادامه گزارشی نیز از روند سیر سرمایه گذاری خارجی طی سه سال اخیر در این استان را ارائه داد که جذب سرمایه خارجی با رقم 524 میلیون دلار از جمله آنها بود.
کامکار همچنین با اشاره نامگذاری سال جدید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داد: با توجه به وجود 3500 واحد تولیدی و بیش از 100 برند ملی در استان البرز، رفع مشکلات این واحدها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از سه سال گذشته نیز تلاش در حوزه اقتصادی رفع موانع موجود این واحدها بوده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610311
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.