مراد مالمیر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسافران نوروزی از 29 اسفند ماه 95 تا 15 فروردین 96 در 24 پایگاه ویژه فرهنگیان در این استان ساماندهی و اسکان یافتند.
وی اظهار کرد: 5 هزار و 156 نفر مراجعه کننده به پایگاه های اسکان نوروزی در 188 کلاس از نوع ویژه و الف و خانه معلم ساماندهی و خدمات دهی شدند.
وی با اشاره به اینکه مسئولیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی در پایگاه های فرهنگیان را 130 نیروی انسانی آموزش دیده بر عهده داشتند، خاطر نشان شد: آمار مسافران نوروزی 96 نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: طبق فرم های نظر سنجی تکمیل شده ، مسافران پایگاه های نوروزی فرهنگیان از خدمات اسکان وِیژه فرهنگیان دراین استان رضایت صد در صدی داشتند.
مالمیر تصریح کرد: در زمینه اطلاع رسانی مراکز و مسیرهای اسکان فرهنگیان در این استان 150 بنر بزرگ و کوچک در ورودی اتوبان و جاده های اصلی از سوی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش البرز برای هدایت مسافران نوروزی چاپ و نصب شد.
وی با اشاره به چیدمان سفره هفت سین در همه پایگاه های اسکان نوروزی فرهنگیان در البرز یاد آور شد: برای آگاهی مسافران نیز نقشه راهنمای گردشگری استان تهیه و توزیع شد.
وی اضافه کرد: در پایگاه های اسکان نوروزی فرهنگیان البرز همه امکانات رفاهی برای خانواده ها با رعایت نکات بهداشتی ، فنی و تکریمی تدارک دیده شده است.
مالمیر درادامه به فرآیند عملیاتی شدن طرح تکریم از فرهنگیان در ستادهای اسکان نوروزی در البرز پرداخت وافزود: به منظور تکریم فرهنگیان و خانواده آنان در ایام مسافرت نوروز 96 این طرح ضربتی اجرایی شد.
وی درادامه به جایگاه رفیع معلمان در جامعه اشاره و یاد آور شد: در قالب این طرح همه مدارس و مراکز اقامتی ویژه نوروز 95 فرهنگیان بهسازی، مرمت ، پاکسازی و بهداشتی شد.
وی تاکید کرد: به منظور نظارت مستمر بر روند فعالیت های در نظر گرفته شده ، طرح بازدید ضربتی و تیم ارزیاب از نحوه خدمات دهی به مسافران نوروزی در پایگاه های نوروزی فرهنگیان در البرز فعال شد.
2819/ 6155خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.