رئبس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: در نوروز امسال هفت هزار و 597 خانواده فرهنگی به استان آذربایجان‌شرقی سفر کرده و در مدارس و خانه‌های معلم استان اسکان یافتند.
مالک افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی،  با اعلام این مطلب گفت: در حالی در سال جاری با افزایش تعداد مسافران فرهنگی در استان مواجه شدیم که با برنامه‌ریزی مناسب ظرفیت‌های خالی نیز برای اسکان بیشتر مسافران در اختیار داشتیم.
وی اضافه کرد: در تعطیلات نوروزی سال 96، هفت هزار و 597 خانواده فرهنگی برابر با 27 هزار و 346 نفر به استان آذربایجان شرقی سفر کردند که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش 22 درصدی را نشان می‌دهد .
وی یادآور شد: برابر با مصوبه ستاد تسهیلات سفر استان، کارکنان سایر ادارت نیز می توانستند از سهمیه 10 درصدی اسکان‌های مدارس و خانه‌های معلم نیز بهره ببرند.
وی با بیان اینکه شهر تبریز در رتبه نخست جذب فرهنگیان در میان سایر شهرهای استان قرار دارد، افزود: به ترتیب شهرستان جلفا و خداآفرین در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.
 افشاری، برخی خدمات فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در محیط های اسکان فرهنگیان قابل توجه و متمایزبا سایر استان‌ها بود.
وی از برنامه ریزی برای اسکان فرهنگیان در تعطیلات تابستان نیز خبر داد و افزود: شهرهای استان آذربایجان‌شرقی از ظرفیت‌های بسیار بالایی در جذب گردشگر برخوردار هستند و ما نیز امیدواریم تابستان امسال نیز سفر فرهنگیان از استان‌های مختلف کشور به استان ما افزایش یابد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.