به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج بهروز ور محمدی افزود: قیمت میوه های ارائه شده مصوب ستاد تنظیم بازار است و شهروندان نگرانی در این زمینه نداشته باشند.
وی از شهروندان که همیشه حامی و همراه مدیریت شهری هستندقدردانی کرد و اظهار داشت: امید می رود که با انجام چنین اقداماتی، سطح رضایت مندی شهروندان از خدمات ارائه شده ارتقا یابد.
وی ادامه داد: بازار روز میخک طی چند سال گذشته به دلیل وجود برخی مشکلات، تعطیل شد و وقفه ای در روند خدمت رسانی این بازار ایجاد شد که با حمایت مسئولان مدیریت شهری به خصوص شهردار کرج و رایزنی های مربوطه و همکاری بخش خصوصی، هم اکنون این مجموعه آغاز به کار مجدد می کند.
این مسئول گفت: با توجه به بافت منطقه عظیمیه و عدم وجود مغازه که شهروندان در تامین مایحتاج روزانه خود با مشکل مواجه می شوند، فعالیت چنین بازار روزی کاملا احساس و نیاز اساسی شهروندان بود که هم اکنون محقق شده است.
ورمحمدی بیان داشت: ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت از جمله سیاستهای اصلی سازمان میادین میوه و تره بار است که امید می رود این اقدام رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج در ادامه سخنان خود از گفت: هم اکنون سازه های این جایگاه ها در حال جانمایی است.
وی اعلام کرد: در این جایگاه ها که تا روز 15 فروردین برپا هستند، میوه به خصوص سیب و پرتقال با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان به شهروندان عرضه می شود.
این مسئول گفت: تعداد جایگاه ها نسبت به سال گذشته افزایش داشته که امید می رود در دسترسی شهروندان تسهیل شود.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.