سرهنگ پاسدار اکبر عنایتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این بیمارستان از اواخر آبان ماه سال جاری راه اندازی شده، افزود: در این مدت 3400 نفر ویزیت عمومی، 2800 نفر ویزیت تخصصی شده و برای نزدیک به 2000 مورد تزریقات و پانسمان و 1620 مورد آزمایش انجام شده و 30 مورد نیز اعزام به بیمارستان های دکتر شریعتی و شهید مدنی انجام شده است.
وی اظهار داشت: این بیمارستان در منطقه کم برخوردار شهرستان فردیس شروع به کار کرده و تا به امروز به عموم مردم ،خدمات درمانی را به طور رایگان ارایه کرده و با توجه به نیاز مردم منطقه و درخواست مسئولین شهری بیمارستان صحرایی تا زمان احداث بیمارستان دائمی با همین شرایط دایر خواهد بود.
عنایتی افزود: این سازه بیمارستانی با تجهیزات کامل پاراکلینیک از جمله سونوگرافی، اکو کاردیوگرافی، آزمایشگاه، اتاق عمل پرتابل، داروخانه و بخش های بستری خواهران و برادران به تعداد 50تخت استقرار یافته است.
وی بیان داشت: در بیمارستان صحرایی شهید کلانتری 6 درمانگاه تخصصی در زمینه های زنان و زایمان، اطفال، غدد، اورتوپد، چشم پزشکی و داخلی به عموم مردم ارایه خدمت می کند و درصدد توسعه درمانگاه و راه اندازی بخش دندانپزشکی نیز هستیم.
مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی البرز گفت: در این حرکت جهادی 15 نفر از پزشکان متخصص و 30 پزشک عمومی و 100 نفر از پرستاران و پیراپزشکان، تکنسین دارویی، علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی و ... مشارکت فعال دارند.
عنایتی بیان داشت: برپایی این بیمارستان صحرایی با همت و محوریت کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز و مشارکت فعال اورژانس البرز و سپاه پاسداران امام حسن مجتبی (ع) انجام شده و خدمات دهی در 2 شیفت صبح و بعد از ظهر از ساعت 30/8 الی 30/18 صورت می گیرد.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.