عبدالکریم رستمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در نخستین نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر 95 به منظور تداعی سردو های انقلابی در اذهان عمومی و انتقال فلسفه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ویژه در بین دانش آموزان اجرای این سرود گروهی به یاد پیروزی انقلاب در سال 57 مصوب شد.
وی اظهار کرد: این نشست دراستای نیل به اهداف عالی اسلام و انقلاب اسلامی و آمادگی هرچه بیشتر برای برگزاری مراسم دهه مبارک فجر با حضور اعضای ستاد درسالن اجتماعات این ناحیه برگزار شد.
وی با ذکر جمله ای از امام خمینی (ره) که فرمودند:' حفظ و نگهداری این انقلاب از پیروزی آن مشکل تر است ' یادآور شد:
انقلاب اسلامی ایران احیاگر عزت و سربلندی ملت ایران بوده و موجب ارتقاء جایگاه ایران در دنیای امروز شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در ادامه به نقش حضرت امام خمینی (ره) درپیروزی انقلاب پرداخت و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن بود که با رهبری فقیهی عالیقدر ، مجاهدی خستگی ناپذیر، انسانی مخلص و مسلمانی واقعی آغاز شد و با لبیک مردم حقیقت دوست و مسلمان ستون حکومت ظلم را به لرزه درآورد و به پیروزی رساند.
رستمی بیان کرد: یکی از وظابف مهم ما در مدارس را انتقال فلسفه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دانش آموزان و نسل جدید است لذا و فعالیت های این ناحیه در دو بخش مدرسه محوری و دانش آموز محوری در ایام الله دهه فجر برنامه ریزی شده است.
وی گفت: باید با برگزاری برنامه های مختلف شیرینی این پیروزی و جشن را به کام دانش آموزان و اولیای آنان بنشانیم.
رستمی در ادامه به مصوب برنامه های دهه ایام فجر در این ناحیه اشاره و تصریح کرد: تا پایان بهمن مجموعه ی فعالیت های مقاطع و کارشناسی ها، با محوریت دهه مبارک فجر باشد و کانون فرهنگی - تربیتی حضرت فاطمه الزهرا (س) نیز به عنوان دبیرخانه این دهه فجر در این ناحیه انتخاب شد.
وی برگزاری نشست های هماهنگی در سطح همکاران اداری، مدیران و معاونین مدارس، همایش کاهش آسیب های اجتماعی ،
بازبینی برنامه ها، اجرای سرود همگانی 1357 نفره توسط دانش آموزان منتخب در روز 22 بهمن همزمان با راهپیمایی ، تشکیل محفل انس با قرآن،انجام معاینات پزشکی در سطح اداری و مدارس ، اردوی زیارتی و مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه های این ناحیه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.