بهزاد پاکزاد روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: آرمین رئیسی و آرمین پاکزاد دو ملی پوش البرزی برای شرکت در مسابقات تیراندازی با کمان که 20 بهمن ماه در آمریکا برگزار می شود اعزام می شوند.
وی اضافه کرد: همچنین نیلوفر علی پور دیگر ملی پوش البری برای شرکت به مسابقات کاپ آسیایی هند که از 12 بهمن در این کشور برگزار می شود شرکت خواهد کرد.
پاکزاد با اشاره به استعدادهای فراوان استان در رشته تیر اندازی با کمان اظهار داشت: یکی از مشکلات این ورزش در البرز نبود زمین مناسب برای انجام شبیه سازی با هدف شرکت در مسابقات ملی و بین المللی است و در صورت در اختیار قرار گرفتن چنین فضایی کیفیت کار بسیار بالا خواهد رفت.
وی ادامه داد: با هدف استعداد یابی مسابقات داخلی لیگ در مرحله های 1،2،3 و مرحله قهرمان قهرمانان در آینده نزدیک در استان برگزار خواهد شد.
رئیس هیات تیراندازی با کمان البرز گفت: پیش بینی می شود در این مسابقات حدود 70 تا 80 نفر از ورزشکاران رشته تیراندازی با کمان شرکت کنند.
مربی تیم ملی تیراندازی با کمان در ادامه از برگزاری کارگاه های آموزشی با هدف به روز رسانی و آکادمیک کردن این رشته برای ورزشکاران خبر داد و افزود: با توجه به درخواست هایی که از سوی دیگر ورزشکاران از استان های کشور برای شرکت در این کارگاهها داشته ایم در صورت تامین خوابگاه ارزان قیمت برای این ورزشکاران می توان کارگاهها را به صورت گسترده تر و با استقبال بیشتر از سوی ورزشکاران برگزار کرد.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.