نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: البرز به عنوان شاهراه اقتصادی و قطب تولیدات سلامت کشور از لحاظ سرانه‌های مختلف از جمله سرانه بهداشت و درمان در کنار سیستان و بلوچستان، آخرین استان کشور است.

نماینده کرج، فردیس و اشتهارد گفت: از لحاظ سرانه بهداشت و درمان در کنار سیستان و بلوچستان، آخرین استان کشور است.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، مهدی عسگری روز چهارشنبه یکم اردیبهشت در جلسه ستاد مدیریت کرونا در البرز که با حضور وزیر بهداشت در استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: البرز به عنوان شاهراه اقتصادی و قطب تولیدات سلامت کشور از لحاظ سرانه‌های مختلف از جمله سرانه بهداشت و درمان در کنار سیستان و بلوچستان، آخرین استان کشور است.

وی با تاکید بر کمبود نیرو و تجهیزات بهداشتی و درمانی در استان ادامه داد: این محدودیت‌ها  علی رغم تلاش کادر بهداشت و درماندر اپیدمی کرونا کاملا ملموس بوده است.

عسگری گفت: برای رفع برخی از این کمبودها نیاز است بیمارستان سیدالشهدای کرج از وزارت راه و شهرسازی به وزارت بهداشت منتقل شود تا روند تکمیل آن با حساسیت بیشتری پیگیری شود.

این مسئول گفت: علاوه بر این انتظار داریم فاز تجهیز بیمارستان فردیس که تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، آغاز شود.

وی در پایان بر تسریع در روند بیمارستان کمالشهر تاکید کرد و گفت: این بیمارستان در منطقه‌ای حاشیه‌ای که ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد در حال ساخت است و امیدواریم با حمایت مسئولان زودتر به پایان برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.