سرپرست پلیس فتا البرز گفت: به تازگی کلاهبرداران مجازی با ایجاد صفحه در فضای مجازی اقدام به تبلیغ فروش واکسن کرونا کرده و شهروندان را تشویق به ثبت نام در صفحه درخواست کنندگان این واکسن می‌کنند. شهروندان به این تبلیغات هیچ گونه توجهی نکنند.

سرپرست پلیس فتا البرز در خصوص کلاهبرداری از طریق ثبت نام برای خرید واکسن کرونا هشدار داد.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، سرهنگ رسول جلیلیان گفت: به تازگی کلاهبرداران  مجازی با ایجاد صفحه در فضای مجازی اقدام به تبلیغ فروش واکسن کرونا کرده و شهروندان را تشویق به ثبت نام در صفحه درخواست کنندگان این واکسن می‌کنند و از این طریق اطلاعات فردی و بانکی شهروندان را دریافت و وجوه حساب‌های بانکی آنها را خالی می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان به این تبلیغات هیچ گونه توجهی نکنند، افزود: کاربران فضای مجازی به هیچ وجه اطلاعات بانکی و فردی خود را در اختیار صفحات نامعتبر قرار ندهند.

سرهنگ جلیلیان در پایان  با بیان اینکه هرگونه تبلیغ برای فروش واکسن کرونا در فضای مجازی ممنوع بوده و پلیس فتا با این موضوع برخورد خواهد کرد یادآور شد: هموطنان عزیز در صورت مواجهه با موارد و صفحات مشغول می‌توانند آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir  بخش مرکز فوریت‌های پلیسی، لینک ثبت گزارش‌های مردمی به پلیس فتا اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.