مسئول بسیج دانش آموزی البرز از جمع آوری و توزیع بالغ بر چهار میلیارد ریال هدایای جمع آوری شده رزمایش همدلی توسط بسیج دانش آموزی این استان خبر داد.

مسئول بسیج دانش آموزی البرز با اشاره به اجرای رزمایش همدلی در این استان، گفت: جمع کل هدایای جمع آوری شده و توزیع شده از سوی سازمان بسیج دانش آموزی دراستان البرز را تاکنون چهار میلیارد و ۱۵۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بوده است.

به گزارش جماران، سید جلیل موسوی گفت: طرح رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، درماه مبارک رمضان در پاسخ به فرمان مقام معظم رهبری، مبنی بر مواسات و کمک مومنانه و با هدف کمک به خانواده‌های آسیب‌پذیر از شیوع بیماری کرونا در مدارس البرز اجرا و ادامه دارد. تاکنون در اجرای این طرح مهم ۱۸ حوزه دانش آموزی و هشت ناحیه و منطقه آموزش و پرورش استان البرز سهیم بوده اند.

 وی تعداد دریافت کننده بسته معیشتی در البرز را یک هزار و ۲۲۰ خانواده ذکرکرد و افزود:۱۰۹۰ پرس غذای گرم نیز در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
موسوی تصریح کرد: این طرح حمایتی در ۳۷ محله حاشیه نشین شهری استان البرز اجرا شد.
وی جمع کل هدایای جمع آوری شده و توزیع شده از سوی سازمان بسیج دانش آموزی دراستان البرز را تاکنون چهار میلیارد و ۱۵۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال ذکر کرد.
مسئول بسیج دانش آموزی البرز ادامه داد: هدایا به شکل بسته معیشتی، پرس غذا و گوشت گرم گوسفندی توزیع شده است .

استان البرز۵۰۰ هزاردانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.