رییس اداره فرهنگی و هنری معاونت پرورشی  اداره ڪل آموزش و پرورش استان روز پنجشنبه در این مراسم گفت: موضوع انفاق واحسان چیزی است ڪه در مبانی دینی ما مورد تاڪید قرارگرفته است وبراساس آن  تاڪیدات هست ڪه امروزه این نوع  تفڪر در جامعه طنین انداز شده است.

یعقوب فنایی افزود: سیاست اداره ڪل آموزش و پرورش استان این است ڪه تاب آوری اقتصادی خانواده های آسیب دیده ناشی از بیماری ڪرونا افزایش یافته و از این مرحله سخت عبور کنند.

وی ادامه داد: در شرایط شیوع کرونا همانطورڪه پرسنل سلامت در حوزه درمان جهاد کردند، معلمان نیز در جهاد علمی، جهاد انفاق و نوع دوستی یڪ ڪارنامه درخشان و برگ زرین به ڪارنامه آموزش و پرورش افزودند.

ایمان نژاد رییس آموزش و پرورش منطقه نیز در ابتدای این مراسم گفت: این پویش مومنانه ڪه  در راستای لبیڪ گویی به فرمایش مقام معظم رهبری صورت گرفته است شامل  دو مرحله می باشد ڪه مرحله اول آن  با مساعدت های اداره ڪل آموزش وپرورش استان و به ارزش ۵ ملیون تومان اجرا شد.

وی گفت: در مرحله دوم با مساعدتهای عموم همڪاران فرهنگی ، مدیران مدارس و برخی خیرین بزرگوار  ۱۵۰بسته مواد غذایی و هزینه ڪتاب تعداد ۳۰ نفر از دانش آموزان مستمند در مجموع به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون تومان تامین شد.

ایمان نژاد با اشاره به اینکه این پویش به همت معاونت پرورشی اداره کل و مدیر مرڪزدارالقران علامه طباطبائی خواجه برگزار شد، بسته های غذایی تهیه شده شامل (برنج، روغن ،  گوشت قرمز، رب، آب لیمو، ماڪارونی، ڪنسرو ماهی و رشته آتش) است .

وی همچنین گفت: تعداد چهار دستگاه تلویزیون و تعدادی بسته های بهداشتی بین  دانش آموزان مستمند  و خانواده  های بی بضاعت  منطقه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.