به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد معظمی گودرزی پیش از ظهر پنج شنبه در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت احشام از یک دامداری در منطقه «مهرشهر» شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که سارقان به زور وارد دامداری شده و پس از درگیری و ضرب و شتم مالک دامداری، تعداد ۳۱ رأس گوسفند را با ۲ دستگاه خودروی سواری به سرقت برده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان کرد: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و بکارگیری شیوه‌های تخصصی موفق به شناسایی دو نفر از سارقان شده و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیات غافلگیرانه متهمان را در یک کارگاه تولید ذغال در منطقه «کمالشهر» دستگیر کردند.

سرهنگ معظمی گودرزی گفت: متهمان در مواجهه با مستندات موجود به سرقت احشام با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند که با تلاش و پیگیری‌های مأموران همدستان آنها نیز در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود: مأموران پس از بازرسی از این کارگاه، تعداد ۱۸ رأس گوسفند، مقدار ۳۱ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و پنج گرم شیشه کشف کردند و دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو ۴۰۵ نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با تاکید بر لزوم توجه صاحبان املاک خصوصی به ویژه مالکان دامداری، به توصیه‌های پلیس، گفت: علیرغم تأکیدات پلیس در استفاده از تجهیزات ایمنی و مجهز نمودن اماکن به دوربین‌های مداربسته، متأسفانه در برخی از موارد این موضوع جدی گرفته نشده که منجر به افزایش جرم از جمله سرقت در این اماکن می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.