به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۵ دستگاه کولر گازی قاچاق توسط مأموران یگان امداد انتظامی این شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران یگان امداد انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو وانت مشکوک و آن را متوقف می‌کنند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۵ دستگاه کولر گازی قاچاق و فاقد مجوز کشف و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار ارزش کالاهای کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

کشف ۱۸ فقره سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۲ سارق سیم برق و کشف ۱۸ فقره سرقت توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در ماه‌های گذشته در نقاط مختلف شهرستان نهاوند، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی و ادله و آثار به دست آمده فردی که ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار بود را در این خصوص شناسایی و وی را در یک عملیات پلیسی در حالی که با معرفی خود با هویت جعلی قصد فریب مأموران را داشت، دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ ساکی گفت: متهم در تحقیقات فنی به ۱۲ فقره سرقت سیم برق، یک فقره سرقت اماکن خصوصی و ۵ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در مناطق مختلف شهرستان با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که یکی از همدستان وی دستگیر و تلاش برای دستگیری متهم دیگر ادامه دارد.

وی افزود: در این خصوص نماینده حقوقی اداره برق شهرستان نهاوند نیز در پلیس آگاهی حاضر و پرونده قضائی تشکیل و تحت رسیدگی است.

شناسایی و دستگیری سارق انباری آپارتمان‌ها در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۱ فقره سرقت در این استان خبر داد.

سرهنگ علی اسد بیگی خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از انباری آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی در سطح شهر همدان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تجمیع پرونده‌های سرقت و تجزیه و تحلیل جرم و بررسی دوربین‌های مداربسته آپارتمان‌ها مشخص شد سرقت‌ها در یک ساعت مشخص و ساعات پایانی شب صورت می‌گیرد که با بکارگیری شگردهای پلیسی یکی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای که اخیراً از زندان آزاد شده بود در این خصوص شناسایی و نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه در منزل مسکونی خود دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های فنی به ۱۱ فقره سرقت از انباری آپارتمان‌های سطح شهر اعتراف کرد و بیان داشت اموالی از قبیل کفش، برنج و شیرآلات ساختمانی را سرقت کرده است.

وی بیان داشت: با راهنمایی متهم مالباختگان شناسایی و محل‌های سرقت تأیید و متهم با قرار مناسب روانه زندان مرکزی همدان شد.

دستگیری ۳ سارق در شهرستان رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۳ سارق و کشف ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت ادوات کشاورزی و اماکن خصوصی در شهرستان رزن، مأموران انتظامی با حساسیت و دقت بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تلاش‌های مأموران و بکارگیری شگردهای پلیسی، ۳ نفر از سارقان سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

سرهنگ زنگنه ادامه داد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی، به ۳ فقره سرقت از جمله سرقت ادوات کشاورزی و اماکن خصوصی اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1422805
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.