سرهنگ محمد باقر سلگی در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری ۹ توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در ملایر خبر داد و اظهار داشت: به دنبال اظهار نارضایتی شهروندان از توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی و توزیع آن در محلات حاشیه شهر و جرم خیز، طرح پاکسازی این مناطق در دستور قرار گرفت.

وی افزود: طی اجرای این طرح، مأموران یگان امداد ۴ توزیع کننده مواد مخدر را به همراه ۴ گرم حشیش ،۳ گرم هروئین ،۴ گرم ماده مخدر شیشه، ۶ عدد پایپ و مأموران کلانتری ۱۱ یک متهم را با مقادیری تریاک دستگیر کردند.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در این مأموریت، مأموران کلانتری ۱۲ و پاسگاه زمان آباد نیز ۱۰ گرم هروئین، مقادیری ماده مخدر شیشه و تریاک را کشف و ۴ نفر را دستگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین از دستگیری یک سارق و کشف ۱۰۰ متر سیم برق هوایی در این شهرستان خبر داد و افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل‌های هوایی در شهرستان ملایر شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با انجام یک هفته کار اطلاعاتی شبانه روزی، سرانجام مأموران متهم را شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات فنی و بازجویی‌ها، به ۴ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.

سرهنگ سلگی افزود: طی بازرسی‌های صورت گرفته ۱۰۰ متر کابل هوایی از نامبرده کشف و یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز در این خصوص شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1343304
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.