میرمحمد علی حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۲ پایگاه‌های توحید کرج و اداره کل انتقال خون البرز در این ایام آماده دریافت اهدای خون هستند.

وی اضافه کرد: ساعات کاری اداره کل انتقال خون البرز (گلشهر) از امروز تا ۲۷ اردیبهشت ماه جاری، نوبت صبح  ازساعت هشت الی ۱۴ و در نوبت شب از ساعت ۱۹ تا ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد که پایگاه توحید نیز طی روزهای یاد شده فقط نوبت شب از ساعت ۱۹ الی ۲ بامداد فعال خواهد بود.

حسینی خاطرنشان کرد که به علت پایین بودن طول عمر برخی از فرآورده‌های خونی از جمله پلاکت‌ها، انتقال خون نیازمند دریافت خون به صورت مستمر و روزانه است.

وی با اشاره به استقبال مردم برای اهدای خون گفت: با توجه به نیاز روزانه بیماران، مردم اهدای خون را به زمان خاصی موکول نکنند و در طول سال، این امر خداپسندانه را تکرار کنند.
مدیرکل انتقال خون البرز افزود: روزه داران در صورت صرف وعده سحری مناسب همراه با مایعات کافی می‌توانند در ساعات اولیه روز با مراجعه به مراکز، خون سالم خود را اهدا کنند.
وی با اشاره به اینکه اداره کل انتقال خون البرز با تأمین به موقع خون و فرآورده‌ای خونی در سلامت جامعه نقش تأثیر گذاری دارد، افزود: برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ اهدای خون اطلاع رسانی گسترده موثر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.