حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه های  روز جهانی قدس در البرز  با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس در جهان اسلام تاکید کرد: تمام تلاش ها برآن است تا راهپیمایی روز قدس با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت عموم برگزار شود.

یزدی گفت: روز جهانی قدس امید ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین است و با توجه به شرایطی که بیماری ویروسی کرونا ایجاد  کرده لازم است پیشنهادات و نظرات ویژه ای در این زمینه ارایه شود.

وی اضافه کرد: شهادت سردار قاسم سلیمانی ، طرح معامله قرن توسط آمریکا برای عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم غاصب اسراییل  ازدیگر دلایلی است که اهمیت راهپیمایی روز قدس را نسبت به سالهای دیگر دوچندان می سازد.

روحی یزدی خاطرنشان کرد:  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نامه به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای نحوه برگزاری راهپیمایی روز قدس با تاکید بر حفظ سلامت مردم نوشته است و درانتظار پاسخ نهایی هستیم.

وی افزود: اما  در سطح استانی از پیشنهاداتی که دراین زمینه شود استقبال خواهد شد هرچند که در شهرستان طالقان که شهرستان عاری از کرونا است این راهپیمایی با تاکید بر پروتکل های بهداشتی برگزارمی شود.

وی یادآورشد: یکی از تصمیمات در این روزهای سخت کرونایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس راهپیمایی خودروهای سواری خانوادگی است که دراین زمینه مسیر مناسب با هدف ممانعت از گره های ترافیکی با هماهنگی راهور مورد تاکید است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: براین اساس خودروهای سواری دراین نحوه راهپیمایی با پرچم های مقاومت و فلسطین همراه با صوت ثابت شعار خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب به نمایش می گذارند .

وی اضافه کرد: راهپیمایی موتور سواران و دوچرخه سواران ، راهپیمایی در فضای مجازی از دیگر پیشنهادات برای روز تاریخی و سرنوشت ساز قدس است.

روحی یزدی گفت: اکنون هفت کارگروه شامل تبلیغات و فضاسازی  ، کارگروه تبلیغی و هماهنگی تبلیغات محیطی  ، کارگروه موتور سواران و دوچرخه سواران ، کارگروه انتظامی و امنیتی ، کارگروه رسانه و فضای مجازی ، کارگروه امداد و نجات ، کارگروه بهداشت و درمان برای برگزاری هرچه باشکوهتر آیین های روز قدس پیش بینی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.