به گزارش خبرنگار مهر، مهران عسگری عصر یکشنبه از اقدامات سازمان مدیریت پسماند در مرکز پردازش و دفع حلقه دره (دفن زباله) بازدید کرد.

بازدید از پروژه‌های لندفیل مهندسی بهداشتی، توسعه و افزایش ظرفیت کارخانه کمپوست، استحصال گاز مرکز دفن، بازچرخانی مهندسی شیرابه و توسعه شبکه برق رسانی و روشنایی بخشی از برنامه بازدید امروز قائم مقام شهردار در مرکز حلقه دره بود.

عسگری با ابراز خرسندی از صدور پروانه بهره برداری اولین سایت پیرولیز کشور، گفت: ساماندهی مشکلات مرکز حلقه دره نیاز به اهتمام همه دستگاه‌های استان و مشارکت سایر شهرهای همجوار دارد.

وی همچنین افزود: تغییرات در این مرکز محسوس است و رفع مشکلات موجود در این مرکز نیازمند همکاری همه جانبه همه دستگاه‌های مسئول است.

قتئم مقام شهردار کرج در ادامه از مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب، سامانه هوشمند کنترل ناوگان حمل پسماندهای عمرانی و ساختمانی، پروژه جنگل کاری و توسعه فضای سبز حلقه دره نیز بازدید کرد.

در این بازدید احمد خیری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت و اظهار امیدواری کرد در سال جاری بیش از ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی در این مرکز به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.