وحید علی‌ضمیر روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در طرح استقبال از بهار که از ١٥ اسفند در همدان آغاز شده و تا ١٥ فروردین ۹۹ ادامه دارد، طرح پاکسازی معابر سطح شهر با هدف رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت شهر همدان جهت استقبال از بهار اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: این طرح با همکاری نیروهای خدمات شهری در رفت و روب و جمع آوری معابر، فضای سبز و پارکها، جلوگیری از سد معابر عمومی، اکیپ رفع نواقص، تأسیسات به منظور پاکسازی، زیباسازی شهر، رفع موانع و با برنامه ریزی منسجم و تمامی امکانات، تجهیزات و نیروهای شهرداری اجرا می‌شود.

علی‌ضمیر اضافه کرد: شهرداری همدان در این طرح با ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات و حدود ۲ هزار نفر نیروی خدماتی و نظارتی، پاکسازی، تنظیف، ضدعفونی کردن معابر شهری، لایروبی جوی های روباز، پاکسازی و شستشوی سطل های زباله، رنگ آمیزی نرده ها را روزانه و به طور مستمر در قالب طرح هفته پاکسازی در محلات مختلف شهر انجام می‌دهد.

علی ضمیر با بیان این که این برنامه با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و آشنا شدن شهروندان با خدمات حوزههای مختلف شهرداری برگزار می‌شود، بیان کرد: پویش «من یک پاکبانم» نیز در راستای قدردانی از زحمات این قشر از جامعه انجام می شود.

وی ادامه داد: به منظور رفع آلایندگی ها و کنترل شیوع ویروس کرونا، تمامی معابر، تاسیسات و مبلمان شهری نیز به طور روزانه و مستمر از سوی نیروهای خدمات شهری شهرداری در سه نوبت ضدعفونی و گندزدایی می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان در پایان با بیان اینکه ضدعفونی کردن معابر ادامه خواهد داشت، افزود: گندزدایی و ضدعفونی شهر توسط شهرداری به معنی نداشتن خطر و حضور عادی مردم در خیابان‌ها نیست و انتظار است مردم به جز موراد ضروری از منازل خود خارج نشوند و به پویش در منزل بمانیم توجه ویژه داشته باشند.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در همدان تا ظهر روز گذشته (یکشنبه) ۵۰ تن اعلام شد که شامل ۱۵ نفر در شهرستان همدان، ۹ تن در اسدآباد، ۶ تن نهاوند، ۵ تن در رزن، چهار تن در ملایر، چهار تن در فامنین، سه تن در کبودراهنگ، ۲ نفر در تویسرکان، یک نفر در شهرستان بهار و یک نفر هم وارده از خارج استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.