به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عظیمی زاده ظهر پنجشنبه در حاشیه غرس نهال به مناسبت روز درختکاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهر رفسنجان نسبت به جمعیت مشکلی در سرانه فضای سبز ندارد و از نظر پارک و میزان فضای سبز سرانه خوبی دارد.

وی افزود: در شهر رفسنجان فضاها برای استفاده مردم خیلی مناسب سازی نشده بود که شهرداری برای ایجاد تنوع زندگی چند فضا در شهر ایجاد کرد که احداث بوستان خبرنگار و پارک وحدت که فضای آن ساماندهی شد ازجمله این اقدامات بوده و سایر نقاط شهر فضای زیبایی را ایجاد می‌کنیم.

شهردار رفسنجان ادامه داد: در کنار اینها، کاشت نهال، واکاری درختان در فضای شهر خیابان و بلوار و کاشت و نشاء گل فصلی به خوبی توسط حوزه خدمات شهری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهری میلیون‌ها نشاء کاشته می‌شود و زیبایی خوبی به شهر خواهد داد و سعی ما این بوده که فضای شهر مفرح و پرجاذبه باشد و این کار تداوم خواهد یافت.

عظیمی زاده بیان کرد: در خصوص بلوار شهید زینلی ۷۰ نخل ۳۰ ساله از جیرفت آوردیم اجرا و کار شد و شرایط بسیار خوبی ایجاد کرد و خود نخل‌ها که هزینه‌ای در بر نداشت و هزینه حمل و کاشت آن به یک میلیون تومان هم نرسید.

شهردار رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع کرونا ویروس، گفت: هماهنگی برای گندزدایی شهر انجام شد تا حتی الامکان نشر و شیوع این بیماری ویروس را کم کنیم.

عظیمی زاده عنوان کرد: تلاش ما بر این است مکان‌های عمومی و فضاهای مورد استفاده، المان‌ها مثل نرده‌ها، سطل‌های زباله حتی عابربانک‌ها و فضای اطراف آن، فضای عمومی مثل شهرداری و ادارات متعلق به شهرداری دو ساعت یک بار گندزدایی شود تا نه پرسنل و نه مردم دچار مشکل نشوند.

شهردار رفسنجان یادآور شد: دو روزی است این کار انجام می‌شود و برای اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس هم انجام شده و در مجموع این کار ادامه خواهد داشت تا مشکل برطرف شود، بازار هم در برنامه و در دستور کار شهرداری است تا گندزدایی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.