شهردار جهرم شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار  ایرنا گفت: به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی مردم، تا اطلاع ثانوی تمام پارک‌های سطح شهر بسته و اجازه ورود به این پارک‌ها به کسی داده نخواهد شد.

علیرضا نظری افزود: هدف اصلی از این کار، قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا است و چراغ این پارک‌ها نیز تا اطلاع ثانوی خاموش خواهد بود.

وی بیان کرد: از همه مردم جهرم درخواست می‌کنیم برای حفظ جان خود و خانواده‌هایشان هم که شده در خانه بمانند و از این طریق در قطع زنجیره انتقال کرونا مشارکت کنند.

شهردار جهرم گفت: این تصمیم برای مبارزه با کرونا ضروری است و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری جهرم تا حد ممکن از ورود همشهریان به پارک‌ها ممانعت خواهند کرد؛ بنابراین شهروندان از تجمع در ورودی پارک‌ها خودداری کنند.

همچنین به دستور مقام قضایی و با توجه به اهمیت موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جهرم اداره اماکن نیروی انتظامی جهرم درباره اخطار و تعطیلی برخی باغ شهری ها در سطح شهرستان جهرم اخطار داد و اعلام کرد این موضوع و رصد این گونه مجموعه‌ها در دستور کار قرار دارد.

رییس هیات مدیره مجموعه باغ شهری بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: پیرو اطلاعیه ۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ و در قالب طرح فاصله‌گذاری، از  ۹فروردین ۹۹ ورود افرادمتفرقه به غیر از شخص مالک به این مجموعه ها ممنوع است.

محمدرضا حریری افزود: از همه مالکان استدعا می‌کنیم ضمن اطلاع‌رسانی این موضوع به سایر همسایگان برای اجرای این تصمیم همکاری لازم را به عمل آورند.

ورودی و گذرگاه‌های برخی تفرجگاه‌های طبیعی شهرستان جهرم چون جنگل چاتیز و دریاچه سد سلمان در بخش سیمکان نیز به همت اهالی همان منطقه و نیروهای مردمی به صورت خودجوش مسدود شده است.

جهرم هم‌اکنون در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.تا جمعه ٨ فروردین ماه ٩٩، آمار کل مبتلایان به کرونا در جهرم ۴٩  و بهبود یافتگان ٢٢ نفرند. از این تعداد یک نفر فوت کرد و ۲۵نفر مرد و ۱۴ نفر زن هستند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.