به گزارش روز چهارشنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در راستای ایجاد اوقات فراغت مناسب و افزایش جذابیت آن در منزل شهروندان، مسابقات اینترنتی دست های مهربان و لیوان چینی برگزار خواهد شد.

مسابقه ی استعدادیابی دست های مهربان یکی از عناوین مسابقات اینترنتی خواهد بود که از استعدادهای برتر در هر زمینه ای حمایت خواهد کرد.

شهروندان کرجی در زمینه های ورزشی، علمی، اختراعات، مذهبی، آشپزی، و نوازندگی با هر سازی و خوانندگی و... و همچنین خلاقیت های فردی و خانوادگی جالب در منزل و یا هر طرحی که در نظر دارند آثار خود را برای دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

پس از داوری و انتخاب نفرات برگزیده، جوایز ارزنده ای از قبیل دوچرخه، نیم ست نقره، دستگاه بازی ایکس باکس و هفت عدد کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی و ۱۰ عدد کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی به منتخبین اهدا خواهد شد. برای ارسال آثار نیز به اطلاعات موجود در تصویر مسابقه مراجعه نمایید.

مسابقه مفرح لیوان چینی نیز از دیگر برنامه هایی است که به زودی کلید خواهد خورد.
بازی لیوان چینی به نوعی ورزشی است که به گسترش مهارت و عملکرد هر دو سوی بدن فرد کمک نموده و موجب افزایش سطح کارایی سمت راست مغز که مرکز هوشیاری و تمرکز و خلاقیت فردی می باشد خواهد شد. 
این مسابقه در دو گروه دختران و پسران و هر کدام در چهار رده سنی زیر ۷ سال، ۷ الی ۱۰ سال، ۱۰ الی ۱۳ سال (آیتم ۳-۳-۳) و ۱۳ سال به بالا (آیتم ۳-۶-۳) برگزار می شود. 

قوانین و مقررات بازی بدین صورت است که: راست دست ها با دست راست و چپ دست ها با دست چپ شروع نموده و در هنگام چیدن دستها نباید به حالت ضربدر در بیایند.

مدت زمان کلیپ های ارسالی ۱۵ تا ۲۰ ثانیه و زمان ارسال کلیپ ها از تاریخ سه  الی ۲۰ خردادماه سال جاری خواهد بود. 
شهروندان کرجی برای  دریافت لیوان های مخصوص بازی نیز از تاریخ ۲۰ الی ۳۰ اردیبهشت ماه جاری  به اداره نگهداری، تجهیز و توسعه اماکن ورزشی و تفریحی شهرداری کرج واقع در چهار صد دستگاه، جنب استخر دانش مراجعه نمایند و کلیپ های آموزشی را بر روی سایت سازمان فرهنگی (سمت چپ سایت؛ آوا و سیمای فرهنگی شهر کرج) مشاهده کنند.

شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن ۳۲۷۱۹۲۷۰ تماس بگیرند.

معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج پس از شیوع بیماری کرونا برای تشویق مردم به ماندن درخانه برنامه های فرهنگی و سرگرمی متعددی همراه با اهدای جوایز اجرایی کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.