مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام رانندگان تاکسی در طرح نوسازی خودروهای فرسوده، اظهار کرد: شرایط استفاده از تسهیلات بانکی با بهره کم برای شرکت در طرح نوسازی خودروهای فرسوده مصوب نشده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته رانندگان به صورت نقدی چندین دستگاه تاکسی فرسوده را با تاکسی سمند و تاکسی پژو ۴۰۵ تعویض کردند، گفت: قیمت خرید نقدی تاکسی سمند در سال گذشته ۷۸ میلیون و تاکسی پژو ۴۰۵ نیز حدود ۶۵ میلیون تومان بوده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با بیان اینکه مقرر است به زودی تولید خودروی پژو ۴۰۵ متوقف شود، گفت: در سال جاری فروش پژو ۴۰۵ منتفی است.

استاد کاظمی با تاکید بر اینکه قیمت خرید تاکسی‌های سمند در سال جاری اعلام نشده است، گفت: رانندگان تاکسی می‌توانند خودروهای فرسوده خود را در مرکز اسقاطی با قیمت ۵ تا ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش برسانند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در کرج ۱۰۰ تاکسی فرسوده تعویض شده است، گفت: این در حالی است که پنج هزار و ۷۰۰ تاکسی فرسوده دیگر در سیستم تاکسیرانی کرج وجود دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج همچنین در خصوص جایگزین شدن خودروهای داخلی دیگر به جای پژو ۴۰۵، گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای جایگزینی نداریم و خرید سمند مدنظر است زیرا دیگر خودروهای داخلی قیمت بالایی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.