مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای رعایت هرچه بیشتر اصول مربوط به طرح فاصله گذاری اجتماعی از امروز در کرج مانند پایتخت سوار کردن سه مسافر در صندلی عقب تاکسی‌های شهری ممنوع است.

وی بیان کرد: به رانندگان خطوط مختلف تاکسی در کرج ابلاغ کرده ایم که از امروز می‌توانند نرخ‌های جدید کرایه تاکسی را از مسافران دریافت کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: به طور میانگین کرایه خطوط تاکسی در کرج بین ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به کرایه‌های قبلی بیشتر شده است، از ساعت ۱۰ شب به بعد نیز همانند گذشته حدود ۲۰ درصد به نرخ کرایه تاکسی‌ها افزوده می‌شود.

استاد کاظمی با اشاره به اینکه برچسب نرخ کرایه‌های جدید تا چند روز دیگر برای نصب در تاکسی‌ها در اختیار رانندگان قرار داده می‌شود، عنوان کرد: در حال حاضر نیز اطلاعیه تاکسیرانی در مورد افزایش نرخ کرایه در تاکسی‌ها نصب شده است تا مسافران نیز در جریان آن قرار داده شوند.

وی گفت: رانندگان در کنار اینکه تنها مجاز به سوار کردن تنها یک سرنشین در صندلی جلو و دو مسافر در صندلی عقب خودرو هستند، کرایه‌ای که از مسافران دریافت می‌کنند نیز باید دقیقاً بر اساس رقم اعلام شده نرخ کرایه در سال ۹۹ باشد که بر اساس مصوبه شورای شهر کرج تعیین شده است و نباید مبلغ بیشتری از مسافران دریافت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.