محمد خسروزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیریت شهری فردیس در راستای مقابله با ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود و همه مدیران  شهری تا پایان شرایط اضطرار با مدیریت بحران شهرداری همکاری لازم را خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به خطر انتقال ویروس کرونا در تاکسی ها و دیگر اماکن عمومی، عنوان کرد: مواد ضد عفونی کننده در اختیار تاکسی داران قرار می گیرد تا ۲ نوبت ، خودرو خود را ضد عفونی کنند.

شهردار فردیس تاکید کرد: سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس دارای ۶۰۰  دستگاه تاکسی است.

وی فلسفه وجودی مدیریت شهری را ارائه خدمت به شهروندان اعلام کرد و افزود: روز گذشته اعتبار ۶ میلیارد تومانی برای مبارزه با کرونا و عملیات پیشگیری و فرهنگ سازی و توزیع ماسک و دستکش یکبارمصرف  در صحن علنی شورای شهر  فردیس تصویب شد که این موضوع نشان از اهمیت سلامت مردم برای مدیریت شهری دارد.

خسرو زاده با بیان اینکه انجام اقدامات پر بازده در شهر به طور ویژه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: عملیات گند زدایی شهر انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری  از سخنانش با اشاره به بارش باران و برف از روز گذشته در شهر فردیس، گفت: واحد های خدمات رسان شهرداری فردیس تا مساعد شدن شرایط جوی در حالت آماده باش خواهند بود.

شهردار فردیس با اشاره به ۱۵ مورد آبگرفتگی در معابر مختلفی اعم از بلوارهای سیلو، ارم، فرمانداری، محدوده انبار نفت و ... در شب گذشته، عنوان کرد: با اقدام به موقع نیروهای آتش نشان شهرداری فردیس، عملیات تخلیه سیلاب به سرعت انجام و معابر آزاد شد.

وی تصریح کرد: تا مساعد شدن شرایط جوی، خودروهای آتش نشانی در نقاط مختلف شهر استقرار خواهند داشت تا در صورت آبگرفتگی نسبت به تخلیه آن اقدام کنند.

شهردار فردیس همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی، با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی تماس گرفته تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

شهرداری فردیس سال ۹۶ از شهرداری کرج منفک شد.

شهر فردیس واقع در جنوب شرقی کلانشهر کرج مرکز استان البرز، ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.