علی تندرست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این راننده «شریف واهیم » نام دارد که در آژانس تاکسی تلفنی شرکت «کیله شین » در حال فعالیت است.

وی اضافه کرد: راننده تاکسی حین جابجایی مسافر متوجه جاماندن یک کیف در داخل خودرو خود شده بود که بلافاصله آن را به سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه تحویل داد.

وی افزود: با مراجعه صاحب این کیف به سازمان حمل و نقل شهری این اقلام تحویل وی داده شد.
وی با قدردانی از امانتداری این راننده تاکسی اظهار داشت: طی مراسمی از این اقدام پسندیده راننده تاکسی که یکی از رانندگان امانتدار این شهرستان به شمار می‌رود، تجلیل شد.

رییس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری اشنویه گفت: مردم برای حفظ امنیت بیشتر از وسایل نقلیه عمومی و دارای مجوز تاکسیرانی استفاده کرده و از سوار شدن به خودروهای شخصی خودداری کنند.
چندی پیش یک راننده تاکسی دیگر در این شهر نیز ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش تقریبی ۲۶۰ میلیون ریال را به صاحبش بازگرداند.

هم‌اکنون ۳۹۱ دستگاه تاکسی در این شهرستان به صورت خطی، گردشی و تلفنی کار حمل و نقل شهری را برعهده دارند که از این تعداد ۱۳۹ دستگاه را تاکسی‌های گردشی و خطی، ۲۵۲ دستگاه تاکسی‌های تلفنی در قالب ۱۸شرکت قانونی مجوزدار، یک دستگاه ون و یک دستگاه مینی‌بوس است.
اشنویه دارای ۷۴ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.