شیرکو نورانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای ارایه خدمات رفاهی به رانندگان و حمایت از آنان، تاکسی‌ سطح شهر با ۴۰ درصد تخفیف برچسب معاینه فنی دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: تمام دارندگان تاکسی‌های درون و برون شهری از امروز می‌توانند با مراجعه به دفتر سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد نسبت به دریافت معرفی‌نامه خود جهت ارایه به مرکز معاینه فنی برای اعمال تخفیف مراجعه کنند. 

وی اضافه کرد: رانندگان با در دست داشتن برگه معرفی مدیریت حمل و نقل شهرداری به مرکز معاینه فنی شماره یک واقع در خروجی مهاباد - میاندوآب از تخفیف درنظر گرفته شده برخوردار خواهند شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در فصل سرما پدیده وارونگی دما اتفاق افتاده و میزان آلاینده‌ها افزایش پیدا میکند از اینرو همه در جهت کاهش میزان آلایندگی هوا باید تلاش کنند که رانندگان تاکسی‌ها در این زمینه با تنظیم به موقع موتور خودروی خود نقش مهمی را می توانند ایفا کنند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد همچنین تاکید کرد: رانندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی تماس بگیرند.

هم‌اکنون در مجموع ۵۰۵ دستگاه تاکسی گردشی، ۱۵۸ تاکسی خطی، ۹۰ دستگاه ون و ۹۱۵ تاکسی تلفنی در مهاباد فعالیت می‌کنند که شامل این طرح خواهند شد.

معاینه فنی خودرو شامل انواع بازدید از جمله آزمایش موتور، آلایندگی، سیستم ترمز، فرسودگی، تست ظاهری بدنه، نور چراغ‌ها و لاستیک‌ها، لقی فرمان، جلوبندی و کنترل شیشه‌ها است.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.