میلاد کریمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از توافق با بانک شهر اجرای پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در مرحله اول در سه خط هنرستان، سعیدیه و پردیس به صورت آزمونه انجام می شود.
وی با بیان اینکه الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی نیازمند توسعه زیرساختی است اظهار داشت: در اجرای الکترونیکی کردن کرایه اتوبوس‌ها با بانک شهر تجربه موفقی به دست آمده و بانک شهر در مناطق مختلف مراکز شارژ کارت‌های الکترونیکی را جانمایی کرده است.
مدیر تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان اضافه کرد: در مرحله اول 105 خودرو به عنوان آزمونه در نظر گرفته شده و اقدامات اولیه مانند افتتاح حساب برای خودروها انجام شده است.
کریمی با بیان اینکه برای دستگاه‎های کارت‌ خوان ودیعه‌ای از تاکسی ‌داران دریافت نمی‌شود ادامه داد: کارت‌های عضو شتاب و کارت‌های الکترونیکی پرداخت کرایه در دستگاه‌های تاکسیرانان قابل استفاده است.
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه تاکسی‌ها به بخش خصوصی تعلق دارند اظهار کرد: 98 درصد راننده تاکسی‌ها علاقه مند به الکترونیکی کردن کرایه هستند تا مشکل پول خرد را برطرف کنند.
در حال حاضر چهار هزار و 600 راننده و سه هزار و 424 تاکسی درون شهری در همدان فعالیت دارند و هشت هزار راننده همدانی دارای کارت شهری هستند.
2087/7523
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.