«حجت الله مرادی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 47 خط تاکسی در این شهر وجود دارد که بیشترین افزایش نرخ تا 20 درصد بوده است.
وی بیان کرد: بیشترین نرخ تاکسی با 18 هزار ریال مربوط به مسیر میدان سرداران تا دانشگاه امیرکبیر و کمترین آن در 11 خط با 10 هزار ریال است.
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک ادامه داد: نرخ سایر خطوط این شهر نیز 12، 13، 14 و 15 هزار ریال تعیین شده است.
مرادی عنوان کرد: بنرهای نرخ مصوب جدید تاکسی های خطی شهر اراک در نقاط مختلف نصب شده و تمامی خودروهای فعال در ناوگان حمل مسافر درون شهری ملزم به نصب برچسب قیمت شده اند.
وی گفت: نرم افزاری با عنوان «پیگیر» در دست اجرا است که مردم می توانند از طریق نصب آن روی تلفن همراه، کرایه تاکسی خود را پرداخت کنند.
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک اضافه کرد: پیش بینی شده این نرم افزار در اوایل مهرماه امسال در شهر اراک قابلیت اجرا داشته باشد.
مرادی تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا شکایت از رانندگان تاکسی می توانند مراتب را از طریق بارزرسی به شماره 34130500 و یا شماره پیامک 10007993 اطلاع دهند، ذکر کد تاکسی و نوع خودرو در بیان شکایات ضروری است.
وی تصریح کرد: سه اتاقک نظارتی در ابتدای خیابان محسنی، خیابان امیرکبیر و اول خیابان حصار برای مراجعه مردم به صورت حضوری دایر است.
حدود 2 هزار و 500 تاکسی در شهر اراک وجود دارد که 300 دستگاه از نوع دربستی با شماره 1828 و 130 دستگاه از نوع دربستی با شماره 133 است.
یکهزار تاکسی شهر اراک فرسوده و به مرز از رده خارج شدن رسیده اند.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.