مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای آغاز به کار مجدد ناوگان عمومی (اتوبوس‌های شهری) در کرج، اظهار کرد: مقرر بود تردد اتوبوس‌های شهری از بیستم فروردین آغاز شود اما به دلیل تعطیلی اصناف، بازاریان و همچنین بخش مهمی از کارکنان ادارات که در کاهش ترددهای شهری مؤثر است، آغاز به کار ناوگان با تأخیر انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه آغاز به کار بخشی از اصناف استان از بیست و سوم فروردین ماه خواهد بود، به احتمال ۹۰ درصد اتوبوس‌های شهری نیز از ابتدای هفته آینده آغاز به کار می‌کنند.

به تازگی سوار کردن سه سرنشین در عقب تاکسی‌ها در پایتخت ممنوع شده است، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در این خصوص گفت: در حال حاضر تصمیمی برای اجرایی کردن این فرآیند در کرج نداریم.

استاد کاظمی با این توضیح که در حال برنامه ریزی و بررسی این موضوع هستیم که در کرج نیز سوار کردن سه سرنشین در صندلی عقب تاکسی‌ها ممنوع باشد، افزود: در این مورد با مسئولان شهری کلان‌شهرهایی مانند تبریز، اصفهان و یا مشهد نیز مذاکراتی خواهیم داشت که آیا آنها نیز این تصمیم را اجرایی خواهند کرد و بعد از مذاکرات نهایی تصمیم اتخاذ می‌شود.

وی گفت: تا روز شنبه هفته آتی تصمیم نهایی در خصوص مجاز بودن یا ممنوعیت سوار کردن سه سرنشین در صندلی عقب تاکسی‌های کرج را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.