امیر جمشیدنژاد روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: هر سال برای تعیین نرخ کرایه تاکسی جلسات متعددی با نمایندگان رانندگان برگزار و نرخ کرایه تمام خطوط تعیین می‌شود.

وی اضافه کرد: بعد از تعیین نرخ کرایه تاکسی جهت تصویب به شورای شهر ارسال و در جلسات مختلف شورا با حضور نمایندگان نرخ کرایه بررسی و تصویب و برای تایید به فرمانداری ارسال می‌شود.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: سال گذشته با توجه به افزایش نرخ بنزین هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر اعمال نشده بود.

وی از  اعلام نرخ  جدید کرایه تاکسی در سنندج خبر داد و تاکید کرد: در نرخ های جدید اعلام شده بیشترین نرخ کرایه ۲۳ هزار ریال و کمترین نرخ افزوده شده هفت هزار ریال است.

 جمشید نژاد گفت: برچسب نرخ‌های جدید کرایه تاکسی در بین رانندگان توزیع و آنها نیز باید آن را در معرض دید مسافران نصب کنند.
وی با اشاره به اینکه برای کودکان بالای پنج سال نیز نرخ کرایه یک نفر محاسبه خواهد شد، افزود: نرخ های جدید کرایه تاکسی از امروز اول اردیبهشت اعمال شده و شهروندان در صورت مشاهد هر گونه تخلف می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی به شماره  ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.