به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام بیات در خصوص اقدامات لازم برای گذر از پیک تابستان جاری و نیز اقدامات شاخصی که سال قبل انجام شده است، اظهار کرد: در سالی که گذشت بیش از ۶۰ هزار مشترک به تعداد مشترکین شرکت توزیع نیروی برق البرز افزوده شده است.

وی در ادامه با اشاره به رشد ۹ درصدی مصرف برق در بخش تجاری، گفت: در بخش خانگی نیز رشد ۳.۵ درصدی را شاهد هستیم که لازم است با استفاده پتانسیل خوب این دو بخش در زمینه پیک سایی، استفاده کافی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت: در سال گذشته برای اولین بار در کشور شاهد کاهش تلفات ۲.۱ درصدی در شرکت توزیع نیروی برق استان البرز بودیم که این امر پسنده ای است و لازم است این مهم تداوم یابد.

به گفته بیات در سال گذشته این شرکت با ۹۹ درصد وصول موفق به کسب رتبه سوم از نظر وصول مطالبات در بین تمامی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور نائل شده است.

وی در بخش دیگری با اشاره به رشد ۵.۲ درصدی مشترکین برق استان البرز در سال ۹۸ نسبت به سال‌های قبل افزود: این مهم از رقم متوسط کشوری که ۳.۲ درصد است نیز بیشتر بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز از درآمدزایی ۱۸۰ میلیارد ریالی از طریق تهاتر در سطح استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: در سال جدید این رقم باید به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال برسد.

بیات در خصوص دیگر اقدامات انجام شده شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در سال گذشته به کسب ۵۴۰ میلیارد ریال بخشودگی مالیاتی اشاره کرد و گفت: کسب بخشودگی ۱۶۰ میلیارد ریالی ناشی از قانون خوش حسابی کارفرمایان و یا تخصیص و اعطای وام به دو هزار و ۱۶ نفر از پرسنل رسمی وشرکتی این مجموعه از جمله این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به رؤیت پذیری ۱۱ هزار و ۷۳۷ مشترک دیماندی که با نصب ۱۷ هزار و ۲۹۱ کنتور هوشمند منجر به راه اندازی ۱۴۱ درصدی شده است، توضیح داد: از این حیث در سطح کشور بعد از اهواز رتبه دوم را به خود اختصاص داده ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با توجه به بازدید انجام شده از شهرک‌های صنعتی استان البرز، گفت: برآوردها نشان از رشد ۷۰ الی ۸۰ مگاواتی مصرف در بخش صنایع دارد که لازم است از همین حالا به فکر تأمین برق پایدار با حفظ سهمیه پیک سایی شرکت باشیم، همچنین نیاز است که روزانه تفاهم نامه‌ها با صنایع مورد رصد قرارگیرد.

بر اساس گفته‌های بیات ضروری است که با مذاکره با صنایع و اصناف نسبت به تغییر مدل و ساعت کاری در بخش تجاری و صنعتی اقدام شود.

وی با تاکید بر اهمیت ورود به بحث استارتاپ ها، عنوان کرد: در این قالب دستیابی به طرح‌های مدون و استانداردسازی قوانین و روش‌های مدیریت مصرف ضروری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف بارهای سرمایشی مجتمع‌های بزرگ، بیان کرد: در این راستا پیشنهاد تعطیلی اصناف بین ساعات ۱۳ الی ۱۵ مدنظر است.

بیات با اشاره به ضرورت تلاش برای رعایت سهمیه کاهش پیک در استان البرز، گفت: سهم ما برای سال جاری ۱۵۶ مگاوات تعیین شده و برای تحقق این عدد و همچنین با در نظر گرفتن مشترکین جدید لازم است روی عدد ۳۲۰ مگاووات برنامه ریزی کنیم تا هدف تعیین شده محقق شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.