به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری امروز (سه شنبه) در حاشیه بازدید از شرکت‌های دانش بنیان استان البرز واقع در شهرک صنعتی بهارستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به احتمال شیوع ویروس کرونا در فصل پاییز پیش بینی‌های لازم صورت گرفته و شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه کمک می‌کنیم تجهیز شوند.

وی با اشاره به سفرهای پی در پی به استان البرز، گفت: شرکت‌های دانش بنیان زیادی در استان البرز مشغول به فعالیت هستند و این استان فعالیت خوبی در حوزه بیوتکنولوژی دارد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به فعالیت برخی شرکت‌های دانش بنیان در زمینه مقابله با بیماری کرونا، گفت: طی دو ماه آینده شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

ستاری به بازدید از شرکت‌های دانش بنیان واقع در شهرک صنعتی بهارستان، گفت: خوشبختانه فعالیت‌های خوبی در حوزه تجهیزات بیمارستانی و تأمین نیازهای خانگی انجام شده به طوری که تولیدات این شرکت‌ها چندین برابر شده است.

وی اضافه کرد: مسئولان ارشد استان البرز به ویژه استاندار عنایت ویژه ای به توسعه شرکت‌های دانش بنیان دارند امید است با تداوم حمایت‌ها شاهد توسعه هرچه بیشتر در این زمینه باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.