رییس بسیج اصناف استان البرز روز دوشنبه در حاشیه ارسال کمک های مومنانه به کارگران استخرهای استان، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از روزی که ویروس منحوس کرونا وارد کشور شد، بسیج اصناف استان با همراهی سازمان صنعت و معدن و اصناف البرز اقدام به جمع آوری کمک هایی از خیرین کرد تا به دست نیازمندان و افراد آسیب دیده برساند.

سرهنگ پاسدار علی محمودی افزود:‌ در این مدت بسیج اصناف اقدام به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی با ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کرده است.

وی اظهار داشت: همچنین حدود ۵۰ میلیون تومان اقلام بهداشتی و لباس و ماسک برای بیمارستان کوثر کرج خریداری و تحویل داده ایم.

محمودی  ادامه داد: همچنین در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در «مواسات، همدلی وکمک مومنانه»، اقدام به جمع آوری کمک های خیرین اصناف مختلف کرده ایم که امروز در نخستین مرحله اهدای کمک های مومنانه ۱۱۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان کرده ایم.

وی اضافه کرد:‌ این بسته های معیشتی به کارگران استخرهای کرج که به دلیل تعطیلی این واخدها بیکار شده و درآمدی ندارند،‌اهدا می شود.

وی گفت: این روزها حوزه های بسیج اصناف در قالب پایگاه ها و گروه های جهادی وارد عمل شده اند تا به همین نحو نیازمندانی را که از کاربیکار شده اند را شناسایی و کمک کنند.

رییس بسیج اصناف استان البرز افزود: یکی از مهمترین اقشار نیازمند در این روزه دستفروشانی هستند که در روز بازارها فعالیت می کردند که در هر منطقه بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر وجود دارند ولی آنانی که خیلی بیشتر نیازمند هستند توسط اکیپ های مختلف برای کمک شناسایی می شوند.

وی یادآور شد: بسیج اصناف و اصناف برنامه ریزی کرده اند که با کمک های خیرین تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار بسته معیشتی دیگر را به افراد مورد نظر برساند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.