سالار قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: آماری که روز گذشته از سوی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد نشان می دهد دانش آموزان و معلمان استان البرزاستقبال ومشارکت بالایی درورود به شبکه آموزش دانش آموزی " شاد" و تشکیل کلاس های درس دراین شبکه داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون ۳۸.۲درصد  از دانش آموزان استان  البرزدراین شبکه عضو شده اند، فرهنگیان استان نیزبه میزان ۶۳ درصد، به عضویت شبکه شاد درآمده اند واین آمار استان البرز را دررتبه چهارم این گزارش قرارداده است.

قاسمی یادآورشد: دربخش کلاس های درس تشکیل شده در شبکه شاد نیز فرهنگیان ودانش آموزان استان البرزمشارکت بالایی داشته اند و با ۸۹.۷ درصد و با اختلاف یک دهم درصدی نسبت به استان قم در رتبه دوم قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: روند ورود دانش آموزان وفرهنگیان کشور به این شبکه و تشکیل کلاس های درس در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برنامه آموزشی شبکه اجتماعی دانش آموزان درفضای مجازی برای دانش آموزان به دلیل شیوع بیماری کرونا فعال شده است، افزود: راهنمای استفاده از شبکه اجتماعی شاد، توسط معاونت آموزش ابتدایی و متوسطه به شهرستان‌ها و مناطق تابعه ابلاغ وبراساس اطلاعیه‌های صادر شده مراحل اجرایی کاردر حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزبا بیان اینکه شبکه آموزشی شاد می تواند یک رویکرد منسجم و یک پارچه را در فرآیند آموزش به دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی ایجاد کند، عنوان کرد: دراین شبکه فعالیت آموزشی دانش آموزان با هدایت معلمان ادامه پیدا می کند.

وی گفت: مشارکت، همراهی و تشویق معلمان و دانش آموزان برای حداکثر استفاده ازاین ظرفیت آموزشی درفضای مجازی ضرورت دارد.

قاسمی تاکید کرد: شبکه اجتماعی دانش آموزی "  شاد "، فرصتی برای گسترش آموزش‌های مجازی و مدرسه مجازی درآموزش و پرورش است زیرا درآن معلمان می توانند محتوای درسی مناسب را با خلاقیت و امکانات بیشتری که در این فضا ایجادشده است از طریق سامانه سناد دراختیار دانش آموزان قراردهند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموزو ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.