به گزارش خبرنگار مهر، نخستین نمایشگاه و فروشگاه دائمی دست ساخته‌های هنرمندان، هنرآموزان و هنرجویان چهارمحال و بختیاری در کانون آینده سازان بروجن افتتاح شد.

در این نمایشگاه دائمی آثار و تولیدات ۱۵۰ دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه آموزشگاه‌های های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در رشته‌های نگارگری، نقاشی، تذهیب، قلم زنی، خطاطی، چرم دوزی، بافتنی و… به نمایش گذاشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: بر اساس سیاست وزارت آموزش و پرورش و تا پایان برنامه ششم توسعه، ۵۰ درصد دانش آموزان به سمت رشته‌های مهارتی هدایت می‌شوند.

فرحنار قائد امینی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری، در هدایت آموزشی دانش آموزان به سمت رشته‌های مهارتی موفق عمل نشده است، افزود: با شناسایی و شناخت استعدادهای مهارتی، هر دانش آموز به سمت و سوی استعداد مربوط به خود هدایت خواهد شد.

وی برپایی نمایشگاه و فروشگاه‌های دست ساخته‌های دانش آموزی را اقدامی ارزشمند در هدایت تحصیلی، نیازسنجی آموزشی و ایجاد زیرساخت رشته‌های مورد نیاز مرتبط با استعداد دانش آموزان عنوان کرد که در سایر نقاط استان نیز برپا خواهد شد.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به کانون آینده سازان بروجن واقع در بلوار مدرس مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.