مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به اقدامات خادمیاران آستان قدس در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: خادمیاران این استان علاوه بر اهدای مقادیر زیادی تبرکی، غذای متبرک حضرت (ع) و هدایای دیگر، از مدافعان سلامت در ۱۸ بیمارستان استان تقدیر کردند.

عباس قاضی خانی با بیان اینکه بیشترین اقدامات در ماه مبارک شعبان به خصوص اعیاد شعبانیه بوده، افزود: آستان قدس رضوی به منظور تقدیر از کادر درمانی این بیمارستان ها که مشغول مداوای بیماران کرونایی هستند، یک وعده غذای تبرکی و بسته های تبرکی حضرت رضا (ع) بین مدافعان سلامت و بیماران کرونایی توزیع کرد.

وی تاثیر معنویت جهت قوی شدن برای مقابله با بیماری کرونا را یکی از اهداف مهم اجرای این طرح عنوان کرد و اظهارداشت: ایجاد حس معنوی و روحیه بخشی به عموم مردم و کادر درمانی و بیماران بخصوص بیماران کرونایی یکی دیگر از اهداف معنوی اجرای طرح نسیم مهر رضوی است.

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز یکی دیگر از اقدامات این آستان را در جریان طرح سراسری تقدیر از کادر درمان را ارایه هدایای ویژه ای به تعدادی از کادر درمانی دانست که همزمان با روز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) روز تولدشان بود.

وی گفت: در این اقدام به تعدادی از پرستاران یک تکه از فرش های حرم مطهر را هدیه دادند به طوریکه این اقدام خادمیاران علاوه بر شگفتی و خوشحالی پرستاران با مولودی خوانی و گرداندن پرچم رضوی رنگ و بوی امام رضایی (ع)  به بیمارستان بخشید تا موجب تقویت معنوی بیماران و کادر درمان شود.

قاضی خانی گفت: بسته های تبرکی شامل نمک، نبات، عطر و حرز حضرت بوده و تمامی هزینه های غذای حضرتی توسط آستان قدس رضوی تامین شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.