به گزارش خبرگزاری مهر، علی بستامی با اشاره به صدور دستور قضائی برای توزیع سریع اقلام بهداشتی کشف شده، گفت: با توجه به اینکه دستکش‌های توقیفی توسط دادگستری اشتهارد نیاز مبرم و ضروری جهت استفاده کادر درمان، صنایع، ادارات و داروخانه‌های سطح استان البرز بود، دستور قضائی مبنی بر پیگیری توزیع دستکش‌های توقیفی در اسرع وقت مورد پیگیری این دادگستری قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس موافقت دادستانی اشتهارد خطاب به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز مبنی بر بلامانع بودن توزیع دستکش‌های توقیفی صادر و با هماهنگی و صحبت‌های به عمل آمده با مسئولان استانی، توزیع دستکش‌ها از امروز آغاز و در دستور کار قرار دارد.

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد تعداد دستکش‌های کشف شده را حدود ۱۰۰ میلیون عدد عنوان کرد و گفت: در مرحله اول که از امروز آغاز می‌شود نزدیک به ۲۳ میلیون انواع دستکش که بسته بندی شده و به شرط رعایت موازین قانونی توزیع خواهد شد.

بستامی ادامه داد: این دستکش‌ها از طریق معاونت سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بین دستگاه تقسیم شده و سهم هر دستگاه برای توزیع بین بیمارستان‌ها، صنایع، اصناف، ادارات و داروخانه‌ها مشخص شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.