به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری البرز، علی بستامی با اشاره به صدور دستور قضایی برای توزیع سریع اقلام بهداشتی کشف شده افزود: با توجه به اینکه دستکش های توقیفی توسط دادگستری اشتهارد نیاز مبرم و ضروری برای استفاده کادر درمان، صنایع، ادارات و داروخانه های سطح استان البرز بود، دستور رییس کل دادگستری استان البرز مبنی بر پیگیری توزیع دستکش های توقیفی در اسرع وقت  مورد پیگیری این دادگستری قرار گرفت..

وی اضافه کرد:  بر این اساس،  موافقت دادستانی اشتهارد خطاب به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز مبنی بر بلامانع بودن توزیع دستکش های توقیفی صادر و با هماهنگی و صحبت های به عمل آمده با مسوولان استانی، توزیع دستکش ها از امروز آغاز شد.

بستامی تعداد دستکش های کشف شده را حدود ۱۰۰ میلیون عدد عنوان و بیان کرد: در مرحله اول که از امروز آغاز می شود نزدیک به ۲۳ میلیون انواع دستکش که بسته بندی شده و به شرط رعایت موازین قانونی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: این دستکش ها از طریق معاونت سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بین دستگاه تقسیم شده و سهم هر دستگاه برای توزیع بین بیمارستانها،صنایع، اصناف، ادارات و داروخانه ها مشخص شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.