ناصر مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با آغاز انتشار نسخه کاغذی روزنامه‌ها به دنبال تصمیم ستاد ملی کرونا از ۲۳ فروردین، در استان البرز در خصوص توزیع نشریات دچار مشکل شدیم و تصمیم‌هایی اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه فعالیت دکه‌های مطبوعاتی البرز و تهران متفاوت است، ادامه داد: اغلب فعالیت دکه‌های البرز به فروش اغذیه و مواد خوراکی اختصاص دارد و البته در کنار آن به فروش روزنامه هم می‌پردازند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود در خصوص شیوع کرونا، در روزهای گذشته پیگیری‌هایی از طریق خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برای رفع مشکل توزیع نشریات در استان صورت گرفته که امیدواریم به نتیجه برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز یادآور شد: با تصمیم ستاد ملی کرونا و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همه فعالیتهای فرهنگی و هنری که منجر به تجمع افراد می‌شود تا اطلاع بعدی تعطیل است.

مقدم با بیان اینکه فعالیتهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با حضور دو سوم نیروها پیگیری می‌شود افزود: با شرایط موجود، فعالیتهای فرهنگی و هنری استان با رویکرد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از جمله جشنواره عکس و فیلم کوتاه موبایلی و استندآپ کمدی در حال انجام است.

وی اظهارامیدواری کرد: با مشورت صاحب‌نظران و به خصوص اعضای مجمع خردورزان استان البرز برنامه‌های فرهنگی و هنری استان جمع‌بندی و اجرا می‌شود.

با مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا طرح فاصله‌گذاری هوشمند از روز شنبه (۲۳ فروردین) در سراسر کشور اجرا شد و در این مرحله صنوف کم‌خطر با کسب مجوز لازم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.