در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۵۵ ورودی شهری در استان البرز شناسایی شده و اجازه ورود هیچ فرد غیربومی به این حریم داده نمی شود.
سرهنگ غلامعلی شرق روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح که از هشتم فروردین ماه سال جاری در این استان اجرایی شده یک میلیون و ۷۷۷ هزار وسیله نقلیه مورد بررسی قرارگرفته و ۴۶ هزارو ۷۰۱ مسافر غیربومی به استان های مبدا بازگردانده شده اند.

وی اضافه کرد: دراجرای این طرح ۱۹ خودروی متخلف نیز توقیف شد. همچنین طی این مدت ۳۲۰ هزارو ۹۱۳  مورد غربالگری و تست تب سنجی انجام شده است.

شرق افزود: ازابتدای سال جاری تاکنون میزان تصادفات فوتی دراستان البرز ۶۷درصد و میزان تصادفات جرحی ۲۱ درصد کاهش یافته است.

وی گفت: اکنون در ۲۳ نقطه ورودی ، مسافران توسط ماموران غربالگری می شوند و افراد مجاز به حریم شهری فقط باید دارای پلاک خودروی تهران و البرز باشند.نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز یاد آورشد که دراجرای این طرح تلاش شده با حذف تردد های غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.

وی گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هر گونه افراد غیر بومی جلوگیری می شود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.