دکتر حسن اینانلو روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نبود سی تی اسکن در بیمارستان امام علی (ع) سبب شد که بیماران برای تشخیص به بیمارستان خصوصی تخت جمشید کرج اعزام  شوند.

وی بیان داشت : روزانه حدود ۳۰ بیمار با علائم اولیه کرونا از بیمارستان امام علی (ع) برای انجام سی تی اسکن به بیمارستان تخت جمشید کرج ارجاع داده می شد که وقت گیر بود.

اینانلو با قدردانی از همکاری مسوولان بیمارستان تخت جمشید کرج گفت : البته خدمات سی تی اسکن این بیمارستان به بیماران به صورت رایگان انجام شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه برای درمان کرونا به حمایت دیگر دستگاه ها و خیرین نیاز داریم ، افزود: در این زمینه تاکنون شهرداری کرج پنج میلیارد تومان برای تجلیل از پرستاران و خرید تجهیزات پزشکی کمک کرده است.

وی با تاکید براینکه هنوز بیماری کرونا در البرز سیرصعودی دارد ، گفت : درخانه ماندن و کاهش سفرهای شهری و عدم حضور در اجتماعات از راه های اصلی پیشگیری و کنترل کرونا است.

طبق آخرین آمار تاکنون ۱۱۴ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در استان البرز جان خود را از دست داده اند.

همچنین شمار افراد بستری شده طی سه هفته گذشته در بیمارستان های البرز بیش از یک هزارو۸۰۰  نفر اعلام شده که یک هزارو۳۰۰ نفر آنان بهبود یافته و اکنون نیز ۴۵۰ نفر بستری هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.