مجتبی فریدونی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: این آیین معنوی درالبرز به دلیل پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و درراستای حفظ سلامت شهروندان برگزار نمی‌شود.
: با توجه به شیوع کرونا ازبرگزاری تجمعات و گردهمایی ها جلوگیری می شود لذا به منظور حفظ سلامتی دانش آموزان این آیین معنوی که قرار بود در روزهای ۱۸ ، ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه در مساجد البرز برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.
وی یادآورشد: دراین طرح معنوی، دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم دختر و پسر که به سن بلوغ رسیده‌اند،همراه با مدارک شناسایی و رضایت‌نامه کتبی از والدین به مسئول انجمن مدرسه و مربیان اتحادیه در مدارس نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز مراجعه می کنند.
فریدونی از نهادینه سازی، ترویج فرهنگ اعتکاف و نزدیک شدن آنان به خداوند متعال به عنوان اهداف برگزاری این آیین معنوی دربین دانش آموزان البرزیاد کرد.
وی افزود: امسال اعتکاف دانش آموزان با شعار « سه روز برای دلم، سه روز برای خدا» در مدارس البرز فراخوان شده است.
مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرزادامه داد: برای آیین معنوی اعتکاف برنامه های مختلفی چون انس با قرآن و مناجات، جهاد با نفس و برپایی نماز جماعت پیش بینی شده است.
وی تاکید کرد: برنامه معنوی اعتکاف دانش آموزی البرز در ماه شعبان یا رمضان برگزار می شود.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

تاکنون سه شهروند البرزی به بیماری کرونا مبتلا شده اند که یک نفر از آنان جان باخت ، فرد دیگری گواهی سلامت گرفت و نفر سوم در بیمارستان بستری است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.