سالار قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: برنامه ریزی شده بود که این مسابقات با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان البرز و ۲ هیأت ورزش دانش آموزی و زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز از دهم تاسیزدهم اسفندماه ۹۸ با حضور ورزشکاران استان های مختلف در البرز برگزارشود.
 این رقابت ها ویژه دانش آموزان پسر دوره تحصیلی متوسطه اول به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، با شعار " دانش آموز ورزشکار، دوستدار محیط زیست" در دستور کار قرارگرفت.
 میزبانی این دوره از مسابقات از سوی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور وفدراسیون کشتی پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران به آموزش و پرورش استان البرز محول شد.
قاسمی مهمترین عامل موثر در پیشگیری و جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری های واگیر دار از جمله کرونا را رعایت بهداشت فردی دانست و اضافه کرد: اقداماتی از جمله شست شوی دست ها با آب و صابون، پرهیز از دست دادن و روبوسی کردن و پوشاندن جلوی بینی و دهان هنگام عطسه و سرفه از انتقال بیماری جلوگیری می‌کند.
وی تاکید کرد: در آموزش و پرورش البرزنیز تدابیر لازم برای پیشگیری و آموزش نکات لازم به دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان اتخاذ شده است.

مدارس و دانشگاه های استان البرز امروز یکشنبه و فردا دوشنبه برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تعطیل است .

استان البرز۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.