سعید هژبری عصر دو شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 2 آموزشگاه 12 کلاسه با مشارکت خیران و با اعتبارهزینه شده حدود 45 هزار میلیون ریال همزمان با سفر رئیس جمهوری و با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در سمنان به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: آموزشگاه خیرساز بختیاری در مسکن مهر سمنان با زیربنای یک هزار و 563 متر مربع در زمینی به مساحت 2 هزار و 374 متر مربع از جمله طرح های آماده بهره برداری با حضور وزیر آموزش و پرورش است.
وی اظهار داشت: مدرسه خیر ساز بختیاری در 2 طبقه و دارای 12 کلاس درس، فضای اداری، آزمایشگاهی، نمازخانه، زمین ورزشی و یک هزار 357 متر مربع محوطه است.
هژبری تصریح کرد: 16 هزار و 100میلیون ریال از هزینه ساخت این آموزشگاه از محل اعتبار دولتی و چهار هزار میلیون ریال با مشارکت خیر پرداخت شده است.
وی خاطر نشان کرد: آموزشگاه پیامبر اعظم(ص) با زیر بنای 2 هزار و98 متر مربع در زمینی به مساحت چهار هزار و 270 متر مربع دیگر طرح عمرانی آموزش و پرورش استان سمنان است که با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح می شود.
وی اضافه کرد: این مدرسه دارای 12 کلاس درس، فضای اداری، آزمایشگاه فیزیک و شیمی، نمازخانه، سالن اجتماعات و فضای ورزشی است.
هژبری با بیان این که آموزشگاه پیامبر اعظم (ص) در سمنان با مشارکت خیران ساخته شده است، افزود: کانون فرهنگیان 2 هزار میلیون ریال، شرکت فروسیلیس 15 میلیون ریال و خیر مدرسه ساز 400 میلیون ریال برای ساخت آموزشگاه پیامبر اعظم (ص) کمک کردند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: برای ساخت این مدرسه 25 هزار و 400 میلیون ریال اعتبار صرف شده که سهم مشارکت دولت در ساخت این مدرسه هشت هزار میلیون ریال است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به استان سمنان سفر خواهد کرد.
سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.