محمد دستورانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دانش آموزان نقاط مختلف استان سمنان به صورت داوطلبانه و خودجوش به استقبال رئیس جمهوری می روند و اجباری برای حضور دانش آموزان در آیین استقبال رئیس جمهوری وجود ندارد.
وی خاطر نشان کرد: تمامی برنامه هایی که از سوی اداره کل آمورزش و پرورش استان سمنان برای استقبال از دکتر روحانی تدارک دیده شده است جنبه داوطلبانه دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده همزمان با سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری چهار طرح آموزشی در استان سمنان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.
دستورانی ادامه داد: مدرسه خیرساز بختیاری در مسکن مهر سمنان از جمله طرح هایی است که با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری می رسد و سه طرح دیگر به صورت همزمان کلنگ زنی و بهره برداری می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: خانواده های دانش آموزان هم می توانند در روز استقبال از رئیس جمهوری حضور داشته باشند و بدون شک استقبال از فرزند استان سمنان پایه های نظام جمهوری اسلامی را محکم تر می کند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به استان سمنان سفر خواهد کرد.
سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.