به گزارش خبرنگار مهر، بهنام بیات پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه برگزاری اولین رویداد کارآفرینی با موضوع بهبود وصول مطالبات (افزایش میزان مشارکت مشترکین خانگی و تجاری هوشمندسازی پرداخت‌های مشترکین) که در محل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مدل‌های کسب و کار در دنیا در حال تغییر است و با توجه به پیچیدگی‌هایی که در فناوری، نوآوری، صنعت داریم این موضوع می‌طلبد که فکرهای نو و خلاقیت‌های جدید توسط افکار نو و ایده‌های جوانان پردازش شود و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در این زمینه برگزاری چنین رویدادی را دنبال کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال برگزاری این رویداد کار آفرینی از بهترین ایده ضمن ارائه تقدیر حمایت و پشتیبانی لازم صورت می‌گیرد، افزود: هدف این است تا با استفاده از شرکت‌های شتاب دهنده و حتی خود شرکت توزیع نیروی برق بتوانیم پشتیبانی مالی لازم را برای پرورش ایده برتر داشته باشیم تا به یک مرحله عملیاتی، نوآورانه و کارآفرینی برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با بیان اینکه این رویداد کارآفرینی با حضور بیش از ۲۰ دستگاه استارتاپی و شتاب دهنده برگزار شده است، گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از این رویداد به عمل آمده است، در آینده به یقین حمایت معنوی و مالی برای حمایت از ایده‌های برتر این رویداد را خواهیم داشت تا به مرحله عملیاتی شدن، کارآفرینی و تجاری شدن برسند.

بیات در خصوص تعداد مشترکین این مجموعه در استان، گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۳۶۰ هزار مشترک در استان البرز داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در پاسخ به این پرسش که اکنون مشکل کمبود برق در استان داریم یا خیر، گفت: مشکل سوخت و انرژی به هر حال مشکلی است که همیشه گریبانگیر دنیا است، در این راستا باید مدل‌های مدیریت مصرف را تغییر دهیم تا صرفه جویی حاصل شده و با کمبود انرژی مواجه نشویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز بیان کرد: میزان مصرف برق در استان البرز از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳.۵ درصد رشد داشته است و بخش عمده این رشد مربوط به صنایع است که البته خبر خوبی است زیرا نشان می‌دهد که چرخ صنعت در استان می چرخد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.