جهانگیر شاهمرادی روز دوشنبه در نشستی با هیات مدیره اتاق های اصناف، روسای اتحادیه های صنف و اصناف و بازاریان استان البرز با بیان اینکه همگی باید در انتخابات شرکت کنیم گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ببینید دشمن چه حرفی می زند، هر چیزی را هدف قرار داد، شما عکس آن را انجام دهید، امروز فشار دشمن این است که مردم را برای شرکت در انتخابات مایوس کنند و شرکت در انتخابات یعنی ما راه درست را انتخاب کردیم.

وی اضافه کرد: دشمنان سالها است که برای خاورمیانه طرح های مختلفی در نظرگرفته اند با این هدف که بتوانند بر منابع این منطقه اشراف داشته باشند، خیلی نگران اینکه ما دموکراسی مان کامل هست یا خیر و یا آزادی بیان داریم یا نداریم، نیستند، بیشترین نگرانی آنها به دلیل نگرانی برای دسترسی به منابعی است که در خاورمیانه قرار گرفته است.

شاهمرادی  ادامه داد: سرنوشت کشور باید به دست خودمان رقم بخورد، هیچ کسی در هیچ جای دنیا نگران ما نیست، باید قوی شویم و تا زمانی که ما را به عنوان یک نیروی قدرتمند نپذیرند، آسیب پذیر هستیم بنابراین نیاز است که در همه زمینه ها قوی شویم.

وی با بیان اینکه قوی بودن مستلزم این است که هزینه های آن را نیز پرداخت کنیم، عنوان داشت: اگر امروز دشمنان به صراحت جرات به بیان حمله نظامی به ما را عنوان نمی کنند، نشان دهنده این است که کارهایی در کشور انجام شده، امروز وارد مرحله ای شدیم که ما را به عنوان یک واقعیت پذیرفتند، در مرحله نهایی این میدان مسابقه که به خط پایان در حال نزدیک شدن هستیم که کشور ما را به عنوان یک واقعیت کتمان ناپذیر قبول داشته باشند نباید سست شویم.

معاون استاندار البرز افزود: در انتخابات شرکت کنیم چرا که شرکت نکردن عواقب منفی اش بسیار بیشتر است، اگر شرکت نکنیم افراد ضعیف تر و افرادی که نمی توانند اهدافی را که برای کشور و استان در نظر داریم پیاده کنند وارد مجلس می شوند ضمن اینکه سپر دشمنان را نیز آماده تر می کنیم.

وی ضمن توصیه به اصناف و بازاریان به همراه خانواده هایشان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش کنیم تا از بین  افرادی که تائید شدند، افراد توانمندتر که سوابق خوب و درخشان دارند انتخاب کنیم، البرز استانی است که پر از توانمندی و استعداد است، قسمت هایی  از این استان شکوفا شده و قسمت های نیز به کار بیشتر نیاز دارد، به همین منظور باید افراد خوشفکر و توانمند بیایند تا آن حوزه ها را فعال و بتوانیم استان خوب و کشور خوبی داشته باشیم.

اثر تحریم های داخلی بیشتر است

شاهمرادی در ادامه به تحریم های ظالمانه دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز به شرایطی رسیدیم که تحریم های خیلی قابل احساس نیست، این در حالی است که اثرتحریم های داخلی بیشتر است، تحریم داخلی بدین معنی که  یک نفر که شرایط حساس را احساس نکرده، کار را حاضر نیست انجام بدهد و ۲ صحفه کاغذ را ورق بزند که ببیند چه کاری انجام بدهد.

وی افزود: آمریکایی ها اذعان می کنند که تحریم های امروزشان، تحریم هایی است که در طول تاریخ بشریت تاکنون رخ نداده، اما می بینید که با وجود این تحریم های ظالمانه چرخ تولید و صنعت ما در حال چرخش است.

صادرات ۴۴۱ میلیون دلاری از استان البرز

معاون امور هماهنگی استانداری البرز در ادامه با اشاره به اینکه با وجود تحریم ها، صادرات از این استان امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته خاطر نشان کرد: ۴۴۱ میلیون دلار صادرات امسال از البرز صورت گرفته است.

شاهمرادی افزود: تعدادی از واحدهای تولیدی طبیعی است که بر اثر تحریم  آسیب می بینند، اما تعداد زیادی از این واحدها جان گرفتند، کالاهایی که نیاز نبود که از خارج کشور بیاید امروز اینها را به نوعی محدود شده و در داخل کشور پاسخگو هستند.

وی ادامه داد: شرایط کشور ما به گونه ای است که در حال ادامه دادن هستیم و اگر در زمینه هایی که ضعف داشتیم آنها را هر چه بیشتر برطرف و حمایت کنیم، به طور قطع بایستی ما را به عنوان یک قدرت بلامنازغ بپذیرند و در ان زمان است که می توانیم امتیازها را بگیریم.

شاهمرادی گفت: به همین دلایل است که باید همگی پای صندوق های رای بیاییم تا به افراد اصلح رای داده و آنها را وارد مجلس کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.