به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا جهانشاهلو گفت: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات با تهیه و تدوین برنامه‌ای جامع درصدد جلب مشارکت اجتماعی و سیاسی اقشار مختلف مردم در انتخابات پیش رو برآمده است.

وی افزود: پیرو نشست وزیر کشور با استانداران در خصوص برگزاری انتخاباتی پرشور، تمهیداتی اندیشیده شد که بر اساس آن با دستور استاندار، در البرز برنامه ریزی لازم صورت گرفت.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز گفت: همایش فعالان فضای مجازی، رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و همایش رسانه، روابط عمومی، مشارکت حداکثری با همکاری روابط عمومی استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله این برنامه‌ها است.

جهانشاهلو افزود: همایش بصیرت، انتخابات، مشارکت حداکثری با حضور نخبگان و رؤسای دانشگاه‌ها، همایش مدیریت شهری، مشارکت جمعی با همکاری و حضور اعضای شوراهای شهر و روستا و شهرداران، همایش بلوغ سیاسی، مسئولیت اجتماعی با حضور رأی اولی‌ها و مسئولان آموزش و پرورش استان از دیگر برنامه‌های تهیه شده در این کمیته است.

وی گفت: همایش بانوان، آگاهی، مشارکت حداکثری با حضور دولت زنان البرز نیز با هدف جلب مشارکت بانوان به عنوان نیمی از جمعیت استان، برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز گفت: همایش‌هایی با حضور سازمان‌های مردم نهاد، هیئت‌های ورزشی و هنرمندان نیز در برنامه پیش بینی شده است.

جهانشاهلو افزود: جلسات ستاد انتخابات استان و نشست‌های تخصصی جلب مشارکت حداکثری در استان نیز طبق برنامه با حضور استاندار البرز به صورت منظم و مستمر در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.