قادر صفرپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: مادران شهدا نماد صبر، مقاومت و استورای در صراط ولایتند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان در این دیدارها ، خاطرات مادران شهید از جمله مادر شهید رضا پناهی را شنیدند و از زندگی فرزندان ایثارگرشان درس ولایت مداری آموختند.

صفرپور با اشاره به اینکه ماداران شهدا با الگو پذیری ازحضرت زهرا (س) و حضرت زینب کبری(س) موجب عزت، عظمت و سرفرازی ایران در گفتمان جهانی شده اند، خاطرنشان کرد: هنرمادران شهدا تربیت فرزندانی است که مسئولیت خطیر خود را شناختند و با الهام از آموزه‌های دینی به انجام شایسته ترین رسالت خود همت گماشتند و وحدت و انسجام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی یادآورشد: انقلاب اسلامی تمام دستاوردهای ارزشمند خویش را در عرصه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در پرتو مجاهدت شهدای عالیقدر، جانبازان سرافراز، آزادگان صبور و ایثارگران افتخار آفرین بدست آورده است.

وی تصریح کرد: امروز اگر جهانیان ایران اسلامی را با فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت و ایستادگی می شناسند در پرتو انوار پرفروغ و درخشان این ستاره های پرفروغ آسمان ایران است.

وی با بیان اینکه در این دیداردانش آموزان روز مادر وهفته بزرگداشت مقام زن را به مادران شهدا تبریک گفتند، اضافه کرد: مادران شهدا اسوه های بی توقع ایثارند.

صفرپورعنوان کرد: امروز دانش آموزان دختر و پسر مدارس شاهد البرز به دیدار مادران شهدا رفتند تا به مادران شهدا یادآوری کنند که نام فرزندانشان در دل و ذهن دانش آموزان ایران نقش بسته است و راهشان ادامه دارد.استان البرز ۲۵ مدرسه شاهد دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.